Yummy Crispy Choco Jar!

Tuesday, November 10, 2015

Assalamualaikum

Right now aku tengah cuti for about 1 week before exam ulangan. Well tak lama lagi habis lah ujian engkau ni tashira. Saba je lah. berapa hari je lagi
Ni intro je hahaha


So aku order crispy choco jar ni hari rabu minggu lepas and bank in duit the next day after order and hari ni dah sampai dah. Alhamdulilah 


Well i know benda ni dah lama famous a longggggg time ago and aku baru je nak merasa. Dont judge me please. Sebelum ni aku buat tak tahu je pasal chocolate dalam jar ni sebab masa tu aku tengah diet and i was like "engkau nak kurus ke gemuk? nak kena sindir oleh kawan lagi???" so thats why aku tak merasa lagi benda ni until aku dah berputus asa nak diet sebab sampai sekarang tak nampak hasilnya so beli je lah. Next year kite diet lagi. Challenge accepted! hahaha



please puji gambar ni sebab aku dah snap banyak kali and lastly gambar ni jugak yg aku pilih kahkah


Alhamdulilah senang nak berurusan dgn adik yang jual choco ni. Peramah je.
Nasib baik peramah and baik hati sebab kadang kadang susah nak cari yang peramah macam ni.
aku paling pantang lah nak berurusan dengan orang yang nak tak nak je layan,baik takyah jual




I know this picture looks a little bit disgusting hahaha
 forgive me for that


Sedap tak? Of course sedap gilaaaaa. rangup plus manis! rasa nak order lagi je tapi relax lah dulu. duit tak masuk lagi ni hah hahaha


Kalau korang nak order boleh je whatsapp adik humaira (017-3819855)

Big Jar - RM8
Small Jar - RM6






4 comments

  1. memang sedap gila pun benda nii..nak diet pun x jadi nk diet..hehee

    ReplyDelete
  2. oh my god kak!! haha believe or not memula kita rasa attracted nak baca entry ni bila tengok title bcs adik ina jual. pastu scroll punya scroll mmg betul la akak beli dgn adik kita haha! jauh jgk budak kecik tu brniaga :p

    ReplyDelete
  3. and kak, my adik says thank you very much & dia kirim salam. dia berubah jd orang gila bila tahu pasal entry ni. dia excited sgt.. hehe dia kata thank you, thank you thank you very much dear customer ♥♥♥ :*

    ReplyDelete
  4. @sabrina : adik ke? akak ingatkan humaira punya blog tu. haha alhamdulilah senang nak berurusan dengan humaira. my pleasure :) hal kecik je. ni je yg mampu akak buat. hahaha lain kali kite beli lagi :D

    ReplyDelete