Girl's Day Album (Everyday #5) | Unboxing

Sunday, April 09, 2017

Assalamualaikum


Page view blog ni jatuh dengan teruk tau tak hahaha nasib baik aku masih ada semangat nak continue berblog kalau tak memang dah lama dah blog ni tak ada. 


Okay.


Actually ni adalah salah satu wishlist aku tahun ni ; collect k-pop albums. 
i have never ever beli album kpop selama ni. Niat nak beli tu ada tapi ada benda yang jauh lebih penting lagi dari album ni hahaha lagipun boleh je tengok kat youtube kan. Tapi entah kenapa aku rasa macam nak beli pulak tahun ni. 


Aku dah survey banyak ig shop and finally jumpa jugak. Servis dia pun alhamdulilah okay & cepat.


Sebenarnya plan nak beli album Exo je tapi lepas dapat tahu Girl's Day nak comeback so why not beli je album dorang. Lagipun Exo ni lama lagi nak comeback.


Aku order album ni 27 march (pre-order of course), then dapat dalam 6 april. Sebelum album ni sampai aku ada tengok teaser album diorang kat youtube.



  



dapat free photo card dari kpopdowntown. Dapat Hyeri punya although aku nak sangat dapat Yura's but sama je lah hahaha

oh ya,harga album ni RM76 tapi kalau termasuk postage jadi RM87. Why postage ke sarawak mahal gila?? hahaha geram betul aku



                    
                                                                            [message from the girls]
                                                                        yes,i don't even know what they say T_T




                                 Hyeri ❤                                                              Yura ❤



                                         Sojin ❤                                                        Minah ❤




Title song diorang ialah I'll Be Yours. Tapi aku lebih suka lagu Love Again & Thirsty. Aku start suka dengan Girl's Day selepas tengok variety show one fine day. They are sooo noisy hahaha pergi mana-mana memang bising gila tak pernah nak senyap haha. Fan diorang memang tahu lah kan


Anyway,memang aku tak menyesal lah beli album ni. Nasib baik dah TERbeli haritu kan hahaha lol

Lepas ni aku target nak beli album Blackpink, Exo, Dean, Exo cbx, G-dragon etc. Beli yang aku minat je lah. Jealous pulak tengok koleksi orang lain , ah whatever 💁




8 comments

  1. kannn, nangis lok postage ke sarawak mahal. mun sik nang gila beli barang online. hahahhaa :D
    suka juak dengar lagu girls day tk. pernah cgek lagu dknya (lupak nama) jadi alarm k bangun pagi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aok eh geram kmk,mun sik nang dah bertimbun jak barang dibeli haha
      kmk bok start suka ngn sidak juak,lagu sidak byk nak best hehe

      Delete
  2. wahh Anis minat jugak yura ! ngan sojin :D dia cantik sangat walaupun tahun ni dah 31 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. heee samalah! ha'ah,tak nampak mcm dah umur 30+ kan? :D

      Delete
  3. Uisss dasyat.. album lagu dalam sebuah buku ye.. unik..

    ReplyDelete
  4. Ada terfikir nak beli album but then it is so mahalllllllllll. btw, sweet nya packaging album ada surat bagai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha i know right mmg mahal sangat,kena fkir byk kali whether nak beli or tak. hehe

      Delete