Rezeki Blog #9

Saturday, June 18, 2016

Assalamualaikum


Nampaknya aku hanya boleh bukak blog setiap hujung minggu jelah ni. Tapi bila bukak blog rasa macam malas pulak nak taip & blogwalking hehh parah dah ni.


Lagipun nak siap kan beberapa list sebelum hari raya nanti hehe eleh puasa baru 13 hari dah fikir raya T_T


Rasa macam nak update juadah buka puasa tapi heh malas lah. Tak sempat nak snap gambar makanan tengok dah licin so takyah lah. Tunggu aku update biskut & kek raya je nanti. hihi


Okay stop. Aku postpone entry ni dah lama dah sebab aku taksuka nak buat post ni banyak kali so lepas dapat semua hadiah giveaway haritu aku terus decide nak buat post ni. Although tak semua hadiah giveaway aku sampai tapi malas dah nak pedulik ah biarkan je tak ada rezeki kan.


First,hadiah dari Kak Sally. Jap tak ingat pulak contest yang mana satu. Tapi yang aku ingat antara hadiah dia haritu ialah nature republic & simplysiti. Sebenarnya aku menang product nature republic tapi ada sedikit kesilapan so dapatlah barang simplysiti. hehe



Thank you kak sally :)


Lepastu dapat cash RM20 from giveaway yang dianjurkan oleh Kak Nad. Alhamdulilah thanks kak.


Lastly ialah dari giveaway Kak Dylla. Dapat tafsir Al-Quran. Alhamdulilah thanks kak.



Alhamdulilah rezeki :) Thank youuuu so much. 





12 comments

  1. alhamdulillah, tahniah.

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah murah rezeki sungguh ni. Tahniah! keep blogging dear <3

    ReplyDelete
  3. Waah banyak dapat hadiah =D tahniah. . bestnyAaa ada kek raya . lapar kek batik sarawak .. Huargghh

    ReplyDelete
  4. wah tahniah tashira! dapat tafsir quran paling best! tahniah!!

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah memang rezeki awk. tahniah dear :)

    ReplyDelete
  6. murah rezeki tashira sorang ni hewhew. tahniahh

    ReplyDelete
  7. jemput join :)
    http://iniblogke.blogspot.my/2016/06/iniblogke-ramadhan16-bloglist.html

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah, berguna semua hadiah2 tu. saya ni je dah lama sangat x join giveaway

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah, murah rezekinya ni.

    ReplyDelete