Kau Pertama Aku Kedua

Saturday, March 02, 2013


                                         

Assalamualaikum :)

Selamat bercuti hari ni . hihi. Homework aku dah merengek minta aku siapkan diorang tu but still sempat lagi aku buka blog. Lama tak update right? SPM tinggal beberapa bulan je lagi :(
sob sob :'(

Hmm,korang pernah baca novel KAU PERTAMA AKU KEDUA  ? Aku baru je habis baca tadi. Seriously,syok sangat. Besttt *thumbs up*.

 But ending novel tu macam kurang je. Rupa rupanya novel tu ada sambungan. Aku baru je buka blog penulis tu tadi.

Nama novel sambungan tu KATARAK. Baru je keluar dalam tahun ni. Tak sabar nak baca. Lepas ni aku terpaksa korbankan masa aku untuk cari novel tu sampai dapat :0


Ni dia. Pernah baca tak? Novel ni best cause banyak pengajaran yang dapat kita ambil. Novel ni bukan 100% pasal cinta cintun tau? Sebaliknya novel ni kebanyakkannya pasal friendship. Sedih sangat part yang kawan diorang mati tu :'(


Yang ni pula novel yang terbaru tu. Maybe sambungan novel yang sebelumnya kot.

Kalau nak singgah ke blog penulis boleh ke http://fitrihussin.blogspot.my/ .

4 comments

  1. Yang bawah tu sambungan ke ? Syaza dah baca novel Kau Pertama Aku Kedua tu. Banyak pengajaran dalam novel tu :)

    ReplyDelete
  2. laa. ada sambungan ke? SS dah berapa kali tah khatam novel Kau Pertama Aku Kedua tu. best! ^^

    ReplyDelete
  3. syaza : ha'ah. tadi usha blog penulis tu,katanya KATARAK tu sambungan tentang hidup Zamri.

    SS : ada sambungan :) best kan?

    ReplyDelete
  4. gudluck untuk SPM nnt...

    *done follow back...=)

    ReplyDelete